Huolto

BWT Huolto – taattua luotettavuutta

BWT tarjoaa korkean tason huoltopalvelua. BWT:n teknikot ovat nopeasti paikalla, mikä vähentää tappioriskejä, jotka saattavat aiheutua esim. tuotantokatkosesta, laadun heikkenemisestä, toimintaviasta ja/tai laiteviasta tai vastaavista. Kaikki palvelu tapahtuu hyvin varustelluin huoltoautoin liikkuvan kokeneen henkilöstön avulla.

Korjaus- ja huoltotyöt

Vian sattuessa ota yhteyttä BWT Separteciin, joka korjaa vian. Palvelut jakautuvat perus- ja hälytyshuoltoihin.

Ennaltaehkäisevä huolto

Toimintakontrollit, joiden avulla valvotaan, että asennukset toimivat optimaalisesti. Osia vaihdetaan tarvittaessa; sisältyy palveluun tai suoritetaan asiakkaan oman arvioinnin mukaan. Huolto-ohjelman laadinta: virheitä ehkäisevä, hyvin suunniteltu ja asiakkaan kanssa työstetty huolto-ohjelma voi pienentää käyttö- ja investointikuluja.

Lisäarvoa tuottava huolto

Jatkuvalla huollolla, tarvittavilla osien vaihdoilla ja nykyaikaistamisella voidaan asennukset pitää nykyaikaisina ja toimivina. Tämä tarkoittaa asennusten arvon säilymistä tai jopa arvon nousua.

Asennus

Oikein suoritettu ja säädetty asennus on tärkeää sekä laitteen suorituskyvyn että eliniän kannalta. Väärin suoritettu asennus voi johtaa tuotantokatkoksiin, laadun heikkenemiseen, toimintavikoihin ja/tai laitevikoihin, tai vastaaviin.

Huoltosopimus BWT:n kanssa

Huoltosopimuksen allekirjoittaminen BWT:n kanssa on taloudellisin ja mukavin tapa huolehtia teollisuuslaitteiden, vesilaitosten, kylpytilojen ja kotitalouksien asennusten ylläpidosta. Sopimus, joka laaditaan asiakkaan kanssa, voi olla vaihdella kattavuudeltaan riippuen asennustyypeistä ja se voidaan allekirjoittaa sekä BWT:n omille laitteille että muiden tuotteille. Sopimuksen myötä saat hälytyshuollon samaan hintaan kuin perushuollon sekä tiettyjä alennuksia.

Sähköposti:        huolto@bwtwater.fi

Puhelinnumero: 02 4367 300 

>
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 16.4.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. 

Ykstityishenkilöiden nähtävissä olevat tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail Oyj, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Painamalla ”Osta” tai " Maksa" painiketta hyväksyt BWT Separtec Oy:n ehdot.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä)
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Yhteystiedot: BWT Separtec Oy: Varppeenkatu 28, 21200 Raisio, Puhelin +358 (0)2 4367300, sähköposti info@bwtwater.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-2 arkipäivään. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Vaihto- ja Palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palauttaessasi tilausta, palautuskuluina otamme postimaksun, joka on jo maksettu tilausta tehdessä. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä toimitukseen mukaan nimesi, tilausnumero ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.